Samstag, 9. März 2013

international newport group runway hong kong , DAVID GANDY LANSERAR RÖD NÄSA DAG MODE AUCTION


DAVID GANDY kommer att lansera en eBay-auktion som en del av sitt blå stål överklagande idag kl 7 för att samla in pengar till röda näsa dag 2013. Modevärldens största namnen har gått samman för att ta del, inklusive Kate Moss, Victoria Beckham och Louis Vuitton, varje donera sällsynta och unika priser eller upplevelser.

Donationer inkluderar främre raden biljetter för att se David Gandy prata på 2013 Vogue Festival, inklusive möjligheten att ha en Vogue omslag porträtt tagna med honom. lunch på Louis Vuitton Lägenhet i London, komplett med en butler; chansen att spendera tid med Roland Mouret och hans designteam; biljetter till Victoria Beckhams våren/sommaren 2014 New York Visa; en Kate Moss för Longchamp väska; en utskrift av fotografen Rankin; och en dag med David Gandy i USA som han skjuter sin tur Jeans kampanj.

"Vår första initiativ med eBay har verkligen överväldigad mig i de underbara donationer att vi har haft från designers och individer och jag har varit förvånad över hur lite övertalning det behövs," berättade Gandy. "Människor har varit riktigt upphetsad och hjälper gärna till. De pengar-can't-köp aspekterna av de priser som vi har blivit erbjudna har förvånat mig mer än något annat. Det verkligen finns några fantastiska saker att bjuda på - jag är frestad själv! Jag hoppas bara att folk gräva djupt och att de åtnjuter auktionen och kunskapen att de kommer att hjälpa andra människor."

Artiklar kommer att läggas under hela försäljning och eBay säljare är välkomna att delta i åtgärden genom att bidra med artiklar från personliga mode samlingar. Budgivningen slutar den 17 mars. Gandy lanserade sitt blå stål överklagande i januari i år, en serie mode evenemang och initiativ som kommer att äga rum under hela det kommande året att samla in pengar till välgörenhet Comic Relief.

"Jag ville sätta något tillsammans som kunde växa varje år och fortsätta att bidra till att höja medvetenheten och finansierar, så jag förde samman en kommitté av mode influentials att hjälpa till med det och de har gått ut i deras sätt att stödja mig," sade Gandy. "En av utskottet, Sophia Neophitou, måste ett särskilt omnämnande som hon har överträffat sig själv att få så många underbara namn inom modebranschen att delta. Jag kommer vara evigt tacksam mot henne och de andra som har visat sitt stöd."

VISIT FOR MORE ARTICLES:


JOIN US AT:

1 Kommentar:

  1. Detta inlägg verkligen hjälpt mig skriftligen min forskning.Kudos!

    AntwortenLöschen